Ringreis Kataloonias 12-21.09.2021

Veinireis Katalooniasse 12 – 21 september 2021.a.

Septembris 2021 sai teoks  üheksapäevane reis Hispaaniasse, Kataloonia veinipiirkonda. Veinigiidiks oli meil juba Portugali reisilt tuttav sommeljee Kadri Kroon.

Reis algas paaripäevase puhkusega Costa Brava rannapiirkonnas. Ühiseid õhtusööke nautisime maaliliste vaadetega Calella de Palafrugell ja Talla Cadaquesi restoranides ning oma hotelli Michelini tärni restoranis. Külastasime imeilusaid rannakülasid, Figuerese linna, Dali Majamuuseumi Port Lligatis ja Dali Teatrimuuseumi Figuereses. Emporada DO piirkonnas tutvusime Mas Llunes`i ja La Vinyeta veinimajadega.

Neljas reisipäev algas sõiduga Cava piirkonda. Degusteerisime ja lõunatasime Cava Gramona veinimajas, päeva teises pooles külastasime Cava Recaredo veinimaja.

Viiendal päeval tutvusime Cava ja Penedesi regioonis ajaloolise Cava Codorniu ja Albert y Noya veinimajaga. Viinamarjaväljade keskel paiknev Can Bonastre veinimaja hotell pakkus meile luksuslikku majutust, imelisi vaateid, uhkeid õhtusööke ja häid veine.

Kuues päev algas safari ja degusteerimisega Pares Balta veinimajas, seejärel sõit Priorati piirkonda Mas d`en Gil veinimajja. Ööbimine Falsetis, õhtusöök hotelli pererestoranis.

Seitsmendal päeval jõudsime külastada Scala Dei ja Priorati veinimajasid, käia ära Escaladei kloostris, jalutada Sitgese linnas, süüa õhtust Sitgeses Vivero Beach Clubis. Südaööks saabusime Barcelonasse.

Kaks viimast reisipäeva nautisime Barcelonat.

Sõime õhtust Michelini soovitusega Peruu restoranis Yakumanka by Gaston Acurio ja viimasel õhtul uhkes El Nacionalis.